Wat staat er te gebeuren...?

Als Harmonie zijn wij behoorlijk actief. Wij dragen bij aan een aantal sociaal-culturele en kerkelijke evenementen, verzorgen concerten en uitvoeringen, organiseren activiteiten voor onze leden en zijn uiteraard elke week druk met onze repetities.  Daarnaast zijn wij actief met het verwerven van financiële middelen, zoals het milieupark, de paaseierenactie en de enveloppenactie. Aanstaande uitvoeringen en concerten melden wij separaat op de homepage van deze website, bovendien maken wij een melding in “Ons Blad”.
Loop ook eens binnen tijdens onze repetities, op zaterdagavond van 18.30 uur tot 20.30 uur in cultureel centrum “de Harch” aan de Kloosterstraat in Herkenbosch. Of natuurlijk bij de repetitie van onze jeugdharmonie op donderdagavond van 19.00 uur tot 20.00 uur in Herkenbosch of Vlodrop. Neem even contact op waar er gerepeteerd wordt.

Bent u benieuwd waar we binnenkort te zien zij kijk dan op onze Activiteitenkalender.pdf